Update

Ska på återbesök hos läkaren nästa vecka vilket ska bli skönt för har lite frågor att ställa. Känns som jag måste börja ta en till tablett om dagen för att nå mer resultat står stilla nu. Är även rosigt röd i vissa partier speciellt kinderna men har läst att det ska försvinna när man avslutar kuren. Stör mig också så fruktansvärt på dessa pormaskar jag har fått på kinderna också, aldrig haft det innan men nu är de små bucklor överallt. Hoppas de försvinner snart.
Allmänt | |
#1 - - Alisia:

Hej!
Du kommenterade min blogg (isotretionoin) men när jag svarar där verkar folk inte se det så..
Tack för din kommentar, det är en stor lättnad att veta att jag inte är ensam om att pormaskar kommer tillbaka!
Det har inte blivit bättre, får både röda finnar (som jag kan klämma men det kommer inte ut det vanliga gula utan nån blodblandad substans) och pormaskar i områden där jag haft mest problem..
När började det för dig? För mig blev det ju så efter nästan 1 år 😫

Svar: Så himla segt... Jag har ätit medicinen i 3 månader ungefär och innan jag började hade jag bara finnar inga pormaskar utan det kom efter 2 månader ca, men min läkare sa på mitt besök förra veckan att de skulle försvinna, så hoppas det!
Ebba helmersson

Upp