3 tabletter

Har nu börjat äta 3 tabletter om dagen istället för två. Har redan sett att de har gjort skillnad. Inga stora finnar nu utan röda prickar bara. Hoppas att den orena hyn försvinner nu också, alltså pormaskarna. Är så glad att jag började med medicinen!! Har ätit i lite mer än en månad nu och lite ont i ryggen och torra läppar är fortfarande de enda biverkningarna. Att inte dricka alkohol känns lite tråkigt dock.. Mycket roliga fester framöver, dock har jag redan varit på en och haft kul nykter så det är helt okej. Drack låg haltigt vin på nyår och det gick bra, det är väll att bli full man ska undvika. Ni andra hur gjorde ni under kuren med alkohol?
Allmänt | |
#1 - - Iso blogg:

Jag har nog inte en enda fråga om iso faktiskt :) sen när du är klar mer kuren däremot. Har studerat mycket om medicinen och håller just nu på med en studie tillsammans med ett team på hudmottagningen om biverkningar, behandlingsmetoder och patientinformation som skiljer sig åt i landet/länderna osv. Så jag skulle anse mej vara extremt påläst faktiskt :) samt att jag har läkarteamet att fråga om jag får frågor jag inte stött på tidigare plus att jag själv vart patient, två gånger

Personligen så drack jag alkohol under mina två kurer. Men jag dricker en gång per halvår ungefär eller något enstaka glas vin till maten på sommaren, så det var för lite för att påverka min kur. Hade jag haft dåliga levervärden däremot, då hade jag låtit bli helt :) lycka till!

Upp